Mijn reis van Sneek naar Hatyai (Thailand) - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van Marrit Harkema - WaarBenJij.nu Mijn reis van Sneek naar Hatyai (Thailand) - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van Marrit Harkema - WaarBenJij.nu

Mijn reis van Sneek naar Hatyai (Thailand)

Door: Marrit Harkema

Blijf op de hoogte en volg Marrit

30 Maart 2016 | Thailand, Hat Yai

De reis is begonnen, dat gevoel overheerste al toen we onderweg naar Amsterdam waren. Na afscheid te hebben genomen van papa, mama, Irma en Gerrit-Jan was het dan tijd om te gaan. Eenmaal door de poortjes te zijn gestapt heb ik mijzelf 3 keer afgevraagd waar ik mee bezig was. Tot ik bij de gate de hele boze meneer tegen kwam die ook in de rij stond om zijn koffers af te leveren. Hij was z'n meter of 2 met een grote baard, dikke gouden oorbellen en een zachte G. We raakte aan de praat en voor ik het wist zat ik in het vliegtuig. Het eerste moment waarvan ik dacht alleeen te zijn, werd ik vergezeld door de grote vriendelijke reus met een zachte G.

Hoe hard ik mijn best deed om niet in slaap te vallen, viel ik als een blok in slaap en voor ik het wist was ik in Moskou, de 1ste stop die ik erg spannend vond. Ik stapte uit het vliegtuig en de twee jongens die naast mij hadden gezeten vroegen of ik ook door ging naar Bangkok? Dat was het geval dus gingen we opzoek naar een bakje koffie. We vertelden over onze plannen en voor we het wisten moesten we snel naar de gate.

Toen ik in het vliegtuig zat heb ik 1 seconde gedacht dat ik daar alleen zou zitten voor de komende 9uur. Tot er een vrouw van een jaar of 50 ging zitten. Ook met deze vrouw raakte ik aan de praat en het was erg gezellig. Voor mij een heeel goed begin van de reis. Nog niet eens op mijn eindbestemming en nu al zo veel leuke mensen ontmoet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hat Yai

Marrit

THAILAND

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 1497

Voorgaande reizen:

31 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

18 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

18 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 Maart 2016 - 15 Juli 2016

Vrijwilligerswerk in Hat Yai, Thailand

Landen bezocht: